Łaski - Różne sprawy

Odmawiałam wielokrotnie modlitwę za wstawiennictwem s. Małgorzaty Łucji Szewczyk, gdyż kartka z nowenną jest zawsze w moim notesie. Myślałam przy tym o dwóch znajomych mi osobach, któe też noszą imię Małgorzata. Prosiłam o łaski dla nich. I tu nagle jedna z nich - moja koleżanka - dostąpiła wielu łask Bożych. Nie wiedziałam, że nie jest ochrzczona. Pojechałyśmy na wakacje i wtedy powiedziała mi, że chciałaby przyjąć Chrzest Święty. Później wyjaśniła mi, że decyzję powzięła po Mszy św., na której byłyśmy razem. To była Msza św. odpustowa w kościele pw. św. Jakuba, kiedy gorąco modliłam się w jej intencji. Niedawno Małgosia przyjąła chrzest, bierzmowanie i Pierwszą Komunię Świętą. Ja jestem jej matką chrzestną. To wielkie łaski i dokonały się one dzięki wstawiennictwu s. Małgorzaty Szewczyk!
 
Katarzyna z Wieliczki
 
 
W: "Cuda i łaski Boże", nr 4/2013, s. 19.